Regulamin sklepu
Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego jest firma ECO Detailer z siedzibą w Łazach przy ulicy Kamiennej 23 , NIP: 649-188-43-58, REGON 273849039.
- Wszystkie ceny produktów podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte 12 miesięczną gwarancją realizowaną przez Sklep. Z niniejszej gwarancji wyłączone są szkody i wady wynikłe z: użytkowania w sposób odbiegający od normalnego i niewłaściwy, normalnego zużycia eksploatacyjnego, nadmiernej eksploatacji, uszkodzenia, wypadku, uderzenia, błędnego użytkowania, zaniedbania, niewłaściwej konserwacji, niewykonywania przeglądów okresowych.
Zamówienia
- Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pośrednictwem sieci Internet poprzez wypełnienie formularza na stronie Internetowej Sklepu.
- Zamówienia za pośrednictwem sieci Internet można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 14:00, w soboty oraz w niedziele i święta, realizowane są w najbliższym dniu roboczym.
- Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Sklepu. Do rejestracji wymagany jest adres e-mail (login) oraz ustawienie hasła. Po zarejestrowaniu dla Kupującego tworzone jest konto umożliwiające śledzenie stanu zamówienia i rejestrowanie historii zamówień.
- Kupujący może w każdym czasie zrezygnować z prowadzenia dla niego konta poprzez jego usunięcie lub wysłanie wiadomości e-mail z żądaniem usunięcia konta na adres: sklep@motherspolska.pl
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres E-mail automatycznie generowany list elektroniczny ze szczegółami zamówienia, jest informowany o jego statusie.
- Zawarcie umowy pomiędzy Sklepem a Klientem następuje w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego. Przedmiotem umowy sprzedaży jest towar wymieniony w zamówieniu.
- W sklepie przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania paczki ze sklepu, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
- Zamówienia dokonane do godziny 14:00 wysyłane są w ten sam dzień, o ile zamówiony towar znajduje się w magazynie. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka jest nadawana w następnym dniu roboczym.
- Realizacja zamówienia następuje:
- - w przypadku zamówienia płatnego za pośrednictwem PayU (na przykład kartą kredytową) - w chwili autoryzacji transakcji (około godzinę od momentu zapłaty)
- - w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili wpływu należności na konto Sklepu
- - w przypadku zamówienia płatnego za pobraniem - w chwili otrzymania przez Sklep dodatkowego potwierdzenia elektronicznego
- - w przypadku płatności gotówką i odbioru osobistego - natychmiast
- Do każdego zamówionego produktu dołączany jest paragon lub, na życzenie, po dokonaniu właściwego wyboru w formularzu zamówienia faktura VAT.
Wysyłka
- Zamówiony towar jest dostarczany do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Jako termin otrzymania przesyłki należy rozumieć czas realizacji zamówienia plus czas dostawy.
- Czas dostawy uzależniony jest od wyboru pośrednika:
- Kurier - czas dostawy: zwykle do godz. 17:00 na drugi dzień roboczy od wysyłki (na adresy domowe dostawa nawet do godziny 19:00)
- Kurier z dostawą na sobotę: do godziny 16:00 w sobotę za dodatkową opłatą 10zł (zamówienia złożone najpóźniej w piątek do godz. 12:00)
- Kurier DPD Standard Krajowy - 17,00 zł brutto - do 30 kg (przesyłka za pobraniem + 6 zł brutto). Dostawa w sobotę dodatkowo 13 zł brutto.
- Paczkomat Krajowy - 10,00 zł brutto - do 15 kg (przesyłka za pobraniem + 5 zł brutto)
Koszt dostawy zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):
Odstąpienie od umowy, sposób załatwienia reklamacji
- Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania nabytej rzeczy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres mailowy sklep@motherspolska.pl. Przesyłkę należy nadać na adres: Eco Detailer ul Kamienna 26, 42-450 Łazy. Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do odstąpienia od umowy towar zakupiony w Sklepie należy zwrócić niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego odebrania.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedający nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
- Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z towarem należy odesłać dołączone do niego akcesoria oraz dokumenty (instrukcja, karta gwarancyjna).
- W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży, Sklep dokona zwrotu ceny towaru nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto wskazane przez Kupującego.
- Gdy towar jest niezgodny z umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) należy go odesłać na adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową. Dodatkowe dołączenie dowodu zakupu towaru lub jego kopii pozwoli na sprawniejsze załatwienie reklamacji.
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@motherspolska.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełniania, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Eco Detailer nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
- Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowych w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajduje się pod następującym adresem www.uokik.gov.pl w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich"
Postanowienia końcowe
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w zamówieniu w celach realizacji zamówienia.
- Sprzedający może przetwarzać dane osobowe Kupującego, gdy jest to niezbędne w celu realizacji zamówienia.
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych administratorem danych osobowych jest firma ECO Detailer z siedzibą w Łazach przy ulicy Kamennej 23 , NIP: 649-188-4358, REGON 273849039.
- Sprzedający może przetwarzać dane osobowe Kupującego, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Sprzedającego, a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą, w szczególności celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług.
- Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych klient ma prawo do wglądu oraz do modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie jak również żądania ich usunięcia z bazy danych.
- Właściciel sklepu internetowego może wprowadzić zmiany w niniejszym Regulaminie. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w terminie 7 dni od udostępnienia za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez Użytkownika adres e-mail, chyba że w tym terminie Użytkownik złoży oświadczenie o wypowiedzeniu.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy na adres sklep@motherspolska.pl